Ask-bebegim Aysemm44 tek başına bel ağrısı düşük demek değildir canım herzaman o haftalar adet ağrıları bel ağrıları normal doktorunuza yinede danışın tabiki
sekerinannesi_ Aysemm44 Ben ilk 3 ay adet sancısı gibi ağrılar çektim. Geceleri sürekli lavaboya kalkıp kontrol ediyordum. Her an adet olacakmışım gibi hissediyordum. Çok şükür bir şey olmadı. Normalmiş. Ama içiniz rahat etsin istiyorsanız da görünün doktora.