Merveser41 Dnz17 ben oglumdada bu hamileliğimde plastik tercih ettim. Atarlar kırılır diye. Zaten plastik değil onlar natürel cam diye geçiyor sağlıksız değil yani
nunusmom Dnz17 cam daha sağlıklı fakat bn ilk aldıgımda kaynar suda steril ederken cama bir şey olmadı fakat emzik kısmı silikon plastik oldugundan boyutunda değişiklik oldu ve daha hiiiiç kulaanamadan gitti 😂 sıkıntısı yok fakat emzik kısmını biberona taktıgımda tam girmiyor ve akma damlatma yapıyordu kenarlardan cam alırsanız bu hususa dikkat edin kaynatınca daha sıcakken soğumadan direk ağzını kapatmanızı öneririm küçülmemesi adına 😇🥰
Snkakr Dnz17 ben ilk oğlumda cam almıştım set şeklinde ama baya pişman oldum itiyolar eliyle kırdı hepsini plastik candır ya 🤣
Liv3652 Dnz17 ben önceden de cam kullandım yine cam aldım plastik de koku kalıyor bir zaman sonra ne kadar yıkasam da mama vs hazırlayınca daha geç soğuyor camı dikkatli kullandıkça birsey olmaz
catandgirlmom Dnz17 kızım 6 aylık oldu cam olan hala kırılmadı yenidoğan sürecinde cam kullanabilirsiniz bence tabi plastik te sağlık açısından zararlı değil aventlerde sadece kullandıkça üzeri içi deforme oluyor cam hep parlak ve yeni görünüyor
asell13 Dnz17 ben plastikten yanayım cam sıkıntılı elinden kaysa allah korusun çocuğun yüzüne değer artı biberon bu sürekli kayıyor düşüyor en iyisi plastik
e_blue_sky_a Dnz17 valla benim Karaca’dan sulugum vardı cam, basit Bi sırt çantam icindeydi. Cüzdan çıkarırken çanta yere düştü, suluk tuz buz oldu çantayı da attım o yüzden ben cam biberon almam gibi
Dnz17 Yanıtlara bakarak pilastik olanı aldım zaten cam kadar sağlıklı olmasada sağlığa zararlı olmayan malzemeden üretilmiş ilk bebeğimdede aynısını kullanmıştım ama. Bu sefer cammı alsam diye kararsız kalmıştım
Burcu__0506 Dnz17 Bence cam canım çünkü sağlıklı bende cam alacam plastikler koku yapıyor ve bi süre sonra kötü oluyor çünkü