Merhaba kızlar,15 gün önce normal doğum yaptım kanamam yavaş yavaş azalmıştı adet kanaması gibi az geliyordu artık. Bu gece aniden aşırı bir kırmızı kanama ile uyandım ped anında doldu,2 kez değiştirdim yine aynısı oldu bu durumu yaşayan var mi aramızda ? Birden çoğalması normal midir