8 haftalık olduk bugün ,kendimi Yanlız ve kötü hissediyorum İkinci kez gebeyim bu sefer ki zor geçiyor Hatta diyorum kendi kendime neden böyle oldum hamile oldum vs. Bu söylediklerime pişman olucam Onuda biliyorum,O kadar kötüydüm ki Kendi kendimi eğlendirmeye çalıştım ama yine olmadı, Dua ediyorum Bir an önce bitsin gitsin diye Siz ne yapıyorsunuz 🥺