İlk hamileliğim ve neredeyse çok az belirti yaşadım. Ama bu duygusallık beni mahveden şey oldu. Sadece duygusallık değil bir anda en dibine kadar kızmak, sonra kızdın diye üzülmek sonra da niye böyleyim diye üzülmek…. gerçekten yoruldum bu duygu değişikliğinden…