Kızlar 3 kasımda doğumum oldu spinal sezaryen 2. Kez anne oluyorum. Yalnız bunda ilk günden beri idrarımı yaparken sanki bir parça atma isteği geliyor yani öyle bir acı oluyor ki idrarımı yaparken kesik kesik yapıyorum can acısından mesanemi tam boşaltmaya kadar can çekişiyorum. Halen de devam benim gibi olan var mı ? Umarım anlatabilmişimdir.