Yarin oglen planli sezaryenim var. Son iki gundur kasilmalarim cok artti son bir saattir iyice canimi yakan kasık bölgesinde sancilarim oluyor 7 8 dk da bir. Uyumaya çalışıyorum mumkun degil. Ne yapmaliyim bilmiyorum doktoru aramam icin bir aciliyet olur mu yoksa sabahi mi beklemeliyim sabah 10da hastaneye gidecegim. Lütfenn yardimci olun :(((