Limeekce 2yasina kadar kontrolleri var. 2 yaş sonrası senede 1kez gelişim vs için kontrole görürdüm kızım suan 5yasinda. Yine doğum sonrası goturcem bebeği de sabit bir doktoru olsun ona her gittiğinizde sorun sizi yönlendirir. Özellikle göz muayenesini ihmal etmeyin ben kızımda şüphelenmiştim devlette göze gittik 10saniye bile sürmedi muayene bir şey yok dedi ben güvenmediğim için özel de iyi bir doktor buldum gittik. Kızımda göz kayması varmış düzenli takip vs oldu çok şükür suan iyi geçti. İhmale gelmiyor her zaman erken teşhis en iyisi.
Bunun dışında işitme testi kalça çıkığı ultrasonu ve bebeğinizin kalbini doktor dinler bir şey varsa kalpe de kendi yönlendirir