Kızlar 36 haftada bugün sezeryen doğum yaptım bebeğimde gelişme geriliği vardı kilo almıyordu 2100 gram doğdu yanıma geldi bı kaç saat sonra beslenmesi olmadığı için kan şekeri 20 lere düşmüş kuveze aldılar orda tedavi ediyorlar bebeğime dua eder misiniz
Birde bu durumu yaşayan varmı