Amina1993 Tsh hormonu yüksek çıkanlar başka hangi analiz verdiniz ve tedavide ne kullandınız bir problem oldumu
umrumdadegil Amina1993 hap kullandım önce 25mcg kullandım doz yetersiz geldi tekrar yükseldi 50 mcg kullanmaya başladım iyi geldi devam ediyorum hala daha
e_blue_sky_a Amina1993 gebeliğin başından beri, dahiliye, levotiron 25 veriyor. Mutlaka aç karına. Hiç yan etki görmedim. Çok güzel Bi ilaç. Çok şükür 2bucugun altındayız, inşallah böyle gider.
Eliztovefasulye Amina1993 tiroid hastasıyım levitron 100 kullanıyorum kızım 16 aylık ondada kullandım şimdi oğluma hamileyim yine kullanıyorum şükür sukıntı yok
Hsrt80 Amina1993 ben tiriyot amaliyeti oldum ve o ay hamile kaldım 100 le başladım 175 lik kuklaniyorum ilacı 34.4 hagtakik ikizlere hamileyim Rabbime şükürler olsun hiç bir problem yaşamadım ama sürekli endekorin takip ettik yeri geldi 15 günde bir test verdim yeri gekdi 3 hafta bir sürekli kanda ths bakiliyordur
umrumdadegil Amina1993 10 haftalıktı sanırım yanlış hatırlamıyorsam gebelikte yükselmişti şuan 25 haftalık
Yarenbyz53 Benim hamilelik öncesinde zaten yüksekti şuanda da yüksek 8 haftalık hamileyim ilacı 50 mcg ile başladım bu hafta da kontrolüm var tiroidlerden film çekildim sadece. Üç haftada bir kontrolüm var
seda23_ Benim de hamilelik öncesi vardı üç ay ilaç kullandım sonra bıraktırmıştı doktor hamile olunca tekrar arttı ama ben gec gittim doktora 19.haftamda tekrar tahlil verdim yine yükselmişti 25 gr lık hapı kullanmaya başladım
Amina1993 seda23_ bende hamilelikten önce normaldı. 13 haftalık hamilelikte analiz verdim yüksek çıktı. Henüz tedaviye başlamadım yarın özelde vercem yine
Meryeminannesi20 Amina1993 düşük dozda ilaç kullandım üç ay çok güzel bi şekilde düştü zaten değerim en fazla 7 ye çıktı en son 1.95 ti ona rağmen ilaç içmen gerekiyor dedi doktor ben şuan içmiyorum ama kan takibi yaptırıyorum ne olur ne olmaz.
hsizyl Amina1993 doktorum çok önem veriyor ki olması gereken bebekte beyinsel problemler yaşatıyormuş benim 6nın üstünde çıktı levotiron veya eutrox diye ilaç veriyolar çoğunlukla 25le başlatıyolar ben şu an 100mg kullanıyorum ama ihmal etmemeye çalış
Dnmzzeda Amina1993 Canım benimde öyle olmuştu fakat 2 defa kontrollü şekilde kan verdim ve düşmüştü bence sende birkaç kere kan ver ve öyle başlarsın direk ilaç kullanma
Amina1993 Dnmzzeda devlette verdim yüksek çıktı endokrinoloq git özelde ver dedi yarın özelde vercem eğer yüksek çıkarsa tedavi yazacak.bakalim
Amina1993 hsizyl 12 haftada verdim. 4.29 çıktı. Şimdi 15 haftayim bugün tekrar verdim yarın cevap çıkacak bakalım