Kızlar bu ay gebelik planlamada 2.ayımız. Gebelik planlamaya başlamadan 2 hafta kadar önce yüksek ateş halsizlik gibi bir hastalık geçirdim doktor antibiyotik yazmıştı onu kullandım. İki hafta sonrasında gebelik planlamaya başladık. Planladığımız süreçte de eşim grip olmuştu doktor antibiyotik yazmıştı oda kullanmıştı. Şimdi sorum şu ki planlamadan önceki aldığım antibiyotik gebe kalmamı engellemiş olabilir mi? Eşimin kullanmasının bu duruma herhangi bir etkisi olur mu? Bu ay bat günüm 9 kasım henüz test yapmadım çünkü geçen ay tam günümde adet oldum o yüzden bekliyorum. Antibiyotik olayı aklıma takıldı sormak istedim bilgisi olan varsa yazabilir mi? Şimdiden teşekkür ediyorum🌸