Mkarakaya
Bende 6 haftalıkken qittiqimde kesenin icinde bebeqi qorememisti doktor.
2 hafta sonra yani 8+2 de tekrar qittim çok şükür qöründü ve kalp atışını dahi dinledim 😍🙏
7 8 haftalıkken qozukuyo bebek ki 9 haftalık qöremeyen dahi varmıs skma canını qörürsün insaAllah 1 2 haftaya