Bebeksianne Ankara-58 hange değere bakıldığını inan bilmiyorum ama baya düşük dedi doktorum ilaçları sabah akşam kullandığım halde yükselmedi oda dedi damardan kan takviyesi alıcaksın
Rabia-H-6 39+4 ilk kez bugün her günden daha da rahatsızım geliyor mu anlamıyorum da dua edin bana nolur o gün bugünse 🥺
ercszr sabah ikinci sezeryanım var ama ben ilk gibi aşırı korkuyorum uykum yok oglumu nasıl bırakcam diye düşünmekten deli oldu dualarınızı beklerim 😩😩
Aybarssmom_ 30+3 midem cayır cayır 🔥 bu gece de yandım, yandım ah ki ne yandım şarkısını söylüyoruz.s