Hanımlar merhaba 38+3 günlüğüz. Karnım böyle sanki bebek bir yerini dayıyor gibi sertleşiyor sürekli. Canım yanıyor ama sancı mi bebeğin hareketi mi anlamıyorum. İki büklüm ediyor beni resmen. Bir de arada rahmime sancı saplanıyor bunlar doğum sancısı mi yoksa bebeğin hareketi mi kasılma dediğimiz şey böyle mi oluyor ilk gebeliğim bilmiyorum gerçekten 1 cm açılmam da var acaba bu kasılmalar açılma mi yapıyor bana