Esmam_ela25 inşallah. Bana düşük önleyici fitil yazdılar ben onu bile kullanmıyorum. Çünkü vücut sağlıksız bebeği atarmış. Bende suan sadece dinleniyorum rabbime bıraktım.
Biraz bu düşünceyi kabullenmem bol göz yaşlı oldu ama yine de kabullendim.
Bir şey çıkarsa da korkmayın bol bol dinleneceksiniz benimki dinlenmeyle cok cok azaldı