D12ekim kızlar yapanları tavsiyelerinizi bekliyorum bide adetten hemen sonra yapılır mı siz ne zaman yapmıştınız
Zeyd_Mom_22 D12ekim valla ben 4 gün olur yaptırdım. dün öğrendim hamile olduğumu. bilemiyorum hakkınızda en hayırlısı olsun💗
busraaa10 D12ekim bende yaptırdığım ay hamile kalmışım ama ben gebelik için yaptırmamıştım genel şifa olsun diye yaptırmıştım 😍 adetten sonraya denk gelmişti benim tesadüf yumurtlamaya denk gelmiş 😂
Esrardc Zeyd_Mom_22 bende yaptırdım hatta bu ayda yaptırdım mayıstan bu yana 4.yaptırışım hamilelik olmuşması ama adetim düzene girdi pcos var bende
D12ekim Zeyd_Mom_22 yaptıktan 4 gün sonra öğrendin bende bugün yaptım hem sünnet hemde şifa olsun diye inşallah
Zeyd_Mom_22 Esrardc Rabbim yardımcınız olsun🌹 ama her ay almak çok faydalı sağlıklı olmak için gerekli.
Bbkanne Bende yaptıktan 3 ay sonra hamile olduğumu öğrendim ama hacamatı normal Sağlık için yaptırmıştım