Benim ikiz kızlarım erken doğdular bir tanesinde sıvı birikmesi oluyor şuanda ve o sıvıyı alıyorlar doğduktan 40 gün sonra filan oldu hamileliğimde bir sorun yoktu ama erken doğdukları için birde enfeksiyonları vardı enfeksiyon sebebi ile olabiliyormuş böyle sıvı birikimi ve bütün testlerimiz temiz çıkmıştı bu sonradan da olabilen bir şeymiş yani bizde anne baba olarak önümüzü göremiyoruz ne olur ne olmaz bilmiyoruz ama rabbim beterinden korusun diyoruz tamam anne karnında oluyor ama sonradan da oluyor işte örnek benim kızım doktor kendiliğinden geçebilir dedi bizde dua ediyoruz ki kendiliğinden geçsin ve bekliyoruz dua etmekten başka ve allaha sığınmaktan başka yapabilecek bir şey yok rabbim büyüktür ve kendimide şöyle teselli ediyorum en azından tedavisi var ama ben inanıyorum kendiliğnden gecicek allahtan ümit kesilmez