Pnr22 hanımlar 17.haftamdayim bebeğimi sağ kasığımda hafif vuruşunu hissediyorum ama sağ kasik sizdede öyle oluyor mu
Yagmurakyurek Pnr22 benim ilk gebelik ilk hareketini 22haftafa hisetmistim hep asaglrda hisediordum normal bence 😁👏
Bebisbg34 Pnr22 ıkıncılerde olabılır dıyolar ama bılemedım 🤦🏼♀️ Gebelıkten gebelıge degışiyo sanırım
Pnr22 Bebisbg34 doktorum da ayak üstü durustandir dedi az önce cuma kontrolüm var merak ediyorum ne zaman yukarı çıkar diye o gün sorcam
Pnr22 Yagmurakyurek inşallah yaaa doktorumda az önce normal ayak üstü duruş duruyordur öyle kasıkta hissedersin dedi
Pnr22 Aysnr11 doktorum artık genel kıpırtı bebisinin dedi evet bağırsak gazida dolasiyo gibi gekiyo ama ikinci gebeliğim olduğu için ikisini ayırt ediyorum.😂
Melikeylmz99 Ben şuan 18 haftalık hamileyim. Geçen hafta falan çok net hissediyordum. Muhtemelen sizinde bebiş hareketleridir