Bende kiwi elektrkli alcam. Diğerleri pahalı geldi bana Umarım menmun kalırım. Manuel olarakta lansinoh ve mochi cok öneriliyo ama tabi biraz uğrastırıcı aslında uğrasmayı severim ama uyurum boş vakitlerde diye hızlı olsun diye elektrklı alıcam pek kimsemde yok benım oyuzden hersey bana bakar dye :)