Merhabalar 8w 2d yiz bu zamana kadar ara ara bulantı hissi ve halsizlik oluyordu ama bugün öğleden sonradan beri kafamı kaldıramıyorum miğdem ne yapsam bulantı hissi geçmedi bu durumu yaşayanlar varmı bunun arkasından kusmalar da mı başlayacak ikiz bu arada