Nostalgiaplatz Kızlar 35.haftamdayım gebelikte keten tohumu tüketmekte bi sakınca var mı? Yulaf ezmesiyle birlikte tüketiyordum hamilelikten önce yoğurt ve sütle ama şimdi de yesem olur mu ki
Smye Nostalgiaplatz Doğuma sebeb olduğu yazıyor 😊araştırın bende omega 3 için kullancaktım ama vazgectim
Ytugcek Nostalgiaplatz Ender Saraç ın youtube da anneee tv deki videosunda keten tohumunda fitoöstrojen olduğu için önermiyoruz gebelere demişti.