eminebzkrtt 33+6’dan sesleniyorum gitmemeye başladı artık ☹️ Gaz sancıları mide bulantıları tekrar başladı. Ne yatabiliyorum rahatça, ne oturabiliyorum 😓 Sizler nasıl rahat etmeye çalışıyorsunuz?
uzunlardananne eminebzkrtt 38 söylüyorum 30. Haftamdan beri mide yanmasından dolayı uykusuzluk çekiyorum şuan bunu sodamı yudumlarken yazıyorum. Geçecek sanmayın doğunca bitecek galiba iki yastıkla yatmayı deneyin geç vakit bişey yememeye çalışın
Misskokulumm eminebzkrtt valla bende rahat edemiyorum arada karnım sancı yapıyor 28. Haftadayım bel ağrılarından bahsetmiyorum bile bu arada cidden zaman durmus gibi Allah yardımcımız olsun
Melike_02 uzunlardananne soda işe yarıyor mu sizde. Bende çok içerim sade soda ama midem yandığı zaman sanki sodayı içince daha çok yanıyor gibi geliyor ?
eminebzkrtt uzunlardananne 2 yastıkla yatıyorum zaten ama bir fayda etmiyor o da. sodayı içince de midem daha çok yanıyor gibi oluyor şimdi nane limon deneyeceğim belki faydası olur 🥹
uzunlardananne Melike_02 ilkte yakıyor gibi oluyor asidi devreye girince rahatlatıyor hem magnezyum açısından da faydali