İyi günler kızlar bişey sorucaktim benim genel tahlilim vardı enfeksiyon için ciğer tomografisi ve baş ağrısından dolayı ultrason istedi doktor.. randevularim pazartesi günü ve benim bu haftasonu takvime göre yumurtlama zamanım.. eğer nasip olurda yumurtlamam olursa döllenme esnasında tomografi yada ultrason zarar verir mi oluşumuna.. çünkü Dr sürekli gebeliği sordu emin misin gebelik yoksa yapalım testi falan dedi.. sıkıntı olursa cekilmicem regli olursam sonrasında cekileyim diyorum.. bunu yaşadınız mı hiç gebe olduğunu bilmeden tomografi yada ultrasona giren varmı aranızda