Tokyobtl Vajinal fitil kullanırken daha sonrasında vajinada idrarda yanma kaşınma tahriş olayı oldumu sizde hiç hani ilaç fazlasını dışa atıyor diyemi oluyor
gamzecgr Tokyobtl siz idrar yolu enfeksiyonu ya da mantar olmuşsunuz büyük ihtimalle tahlil verin ilacın böyle bir yan etkisi yok çünkü
Tokyobtl gamzecgr enfeksiyonum var idrar yolu söyledim doktoruma akıntımda ara ara süt kesiği gibi ve yeşil geliyordu söyledim bana antibiyotik ve fitili verdi
Tokyobtl Tokyobtl böyle sadece idrarımı yaparken çok az yanıyor ama dudak kısmım onun dışında hiç rahatlıkla vermiyor
ghostty Tokyobtl evet sildiginiz için orası tahriş olmuş ve ilac orayı yakıyor olabilir. Benim de doktorun verdigi krem aynı sekılde yanma yapmıstı.