Kızlar hastaneye emzik götüreyim mi , en başta vermek meme reddi yapar diyorlar ama ilk gün verdim sorun olmadı diyende çok . Philips aventin emziğini aldım. Birde emzik askısı almalı mıyım bebek sürekli düşürür gibi geliyor. Ama o askıdan da korkuyorum boynuna dolanır mı acaba kullananlar ya da bilgisi olanlar yardımcı olursa seviniriim 🫶🏻🫶🏻