kvsr22 ya bu aralar taktım her an doğum olabilir artık bebek gelişimini tamamlamış diye bişeyler yiyip içiyorum doktorum dedi tabiki ama çok düşünmekte istemiyorum akışa bırakayım diyorum olmuyor illa ki aklıma geliyo nasıl olur çok mu ağrısı normal dedi doktor ama epidural isticem sancım azalsın diye mesela o kafamı karıştırıyor iyi mi kötü mü diye