RavzAlmira Arkadaşlar bugün hastaneye gittim doktor dedi 2 .900 ama gecen hafta gittiğimde 36 haftalık 2.800 bebeğim hiç kilo almamış yaa ne yaptıysam kilo almıyor
BirVeraAnnesi35 RavzAlmira bende 37 haftadayım bugğn kontrolüm vardı bir haftada 300 gr almış ben hergün 2 tane muz ceviz ve çiğ badem yedim çok özen gösterdim çünkü benimkide kilo almıyordu fazla ama muz özellikle çok işe yaradı
Mino21 RavzAlmira hafta için kilosu normalmiş. Ben de tam 37+0′da gittiğimde 2900-3000 civarı haftasıyla uyumlu demişti. Belki de 36. haftada ölçüm yanlıştı. Doktorum bu kiloları söylerken 600 grama kadar yanılma payı olabiliyor dedi. O yüzden dert etmeyin bence.