Hilalaydink Merhaba kızlar, ayın 4 ünde transfer oldum sadece ikinci günü biraz ağrım vardı belimde ve kasıklarıma doğru ama başka ağrım olmadı. Korkmalı mıyım moralim bozuluyor düşünmek istemiyorum ama elimde değil. Belirti olmaması normal mi ?
Kediannesi1 Hilalaydink hiç belirti olmayacak büyük ihtimalle içiniz rahat olsun düşünüp kendinize stres etmeyin stres maalesef kötü etkiliyor normal hamileliklerde 5-6 Haftada öğrenilir gebelik onlarda bile belirti olmaz siz test gününüzde 4 haftalık olacaksınız belirti olmayacak yani inşallah pozitif sonuçlar alırsınız
Cansucannnnnnnn Hilalaydink 8 gün önce trasnfer oldum kuuzm öncelikle belirtim yok veya var diye kndini kosullandirma bende henüz sonuç net ogrenmedim ama çok şükür testler pozitif. Bna iki tane embriyo konulmuştu 5. Gün ilk gün zaten embriyoların koyar koymaz hissettim karnimda desem abartmış olmam biri sağ taraftaydi biri solda sürekli orada bir harekwt vardı ikinci gün oldu ikinci günün akşamına çok ağrım oldu ağrı dedigim şöyle bir şey rahmimde bir yerlere iğne batiyor yanıyor açıyordu ama yine dediğim gibi bahsettiğim o sağdaki ve soldaki noktolarda oluyor heo üçüncü gün yine aynı dördüncü gün hiç bir şey yok ama akşamına çok adet ağrısı çektim adet olcam diye agladm beşinci gün hiç bir şey yok altıncı gün test yaptım aşırı soluk gözüm kör oldu görcem diye 7. Gün yani dün hem kahverengi lekelenme hem bel ağrısı hemde test pozitif 🍀 umarım güzel sonuçlar aliriz
Berraeray1 Hilalaydink ben grip olduğum için hiç bir şey hissetmedim hatta gribim geçti yine bir şey yok şu an 7+2 yim tek belirtim bel ağrısı 😂
_Tazeanne Belirti aramayın birşey olacak diye de korkmayın benim hiç belirtim olmadı sadece adet sancılarım vardı korkuyordum meğer bebekmiş bol su ihmal etmeyin her gün havuç ve kabak çekirdeği tüketin inşallah tutunur
Hilalaydink Cansucannnnnnnn teşekkür ederim insallah kucağımıza almak nasip olur hayırlı bi şekilde sizde kanda da en güzel değerleri görürsünüz insallah❤️🌺
Hilalaydink Berraeray1 geçmiş olsunn ve tebriklerr insallah benim de pozitif çıkar 🥲 en erken ne zaman test verdiniz
mickey Hilalaydink Hayırlı olsun benim de transferim 4ünde oldu. Ve hiç bir belirti yok. Hatta bazen unutuveriyorum içimde bi bebiş olduğunu🤭 Bi an kendi kendimi korkutuyorum hiç bir belirti yok acaba tutmadımı diye. Sonra aklıma 3 yıl önceki kaybım geliyor. 3 yıl önce doğal yolla gebe kalmıştım ve adetim gecikince evde test yaparak öğrenmiştim. Ertesi gün doktora gittiğimde 5 haftalıksın demişti. Ve ben de o ana kadar hiç bir ağrı sızı göğüs ağrısı mide bulanması baş dönöesi vs hiç bir belirti yoktu. Taki 5 haftadan sonra. O zaman da çoktan öğrenmiş keseyi görmüştük zaten. 6cı haftadan sonra başlamıştı belirtiler. 4ünde transfer oldu 5 günde laboratuvarda döllenme dersek 10 günlük şuan. Ve sanırım belirti için henüz çok etken