Haziran ayının başlarına doğru doğum yapacağım ilk doğumum olacak sizce sezeryan mi normal doğum mu ? Sezeryanda sonradan ağrının olduğunu soyleyenler var en ufak bir soğukta sızlıyor dikislerimin olduğu yer, iş yaparken eğilip kalkarken ağrısını hissettiğim zamanlar oluyor , arada bı şişkinlik ağrı yapıyor diyenler var , normal doğumda ise o verilen suni sancı çok ağrı yapiyor mu ? Sizce hangisi anneler ?