ilaydakaya-21 Kızlar merhaba 33+4 gebeyim 3 gündür aşırı ayaklarımda ağrı ve odem var sislik nasıl geçer sizde durumlar nasıl
elifsen Çok fazla ayakta kalmayın. Tuzu hayatınızdan çıkarın, zaten ekmekte vs var yeter o. Bol bol su içmeniz gerekiyor. Tansiyonunuzu ölçün mutlaka yüksek mi bakım