Bende hemen hemen 10 sene icmis biri olarak verebilecegim tavsiye şu 2 saatte bir canin istiyosa kendini 3 saate sonra 4 baktin yapabiliyon saatleri artirarak devam et zihnini baska seylerle meşgul et saatleri uzatabiliyosan günü dene ben o sekil bıraktım evet cok zor boyle vicdan azabi çekerek icmek daha zor bazi gamsiz insanlar dogacagi varsa her turlu dogar diyo tabiki oyle Allah ona bi ömür biçmiştir illaki ama sağlıklı olmasi temennimiz olmali benim ikinci hamileligim ilki 36 haftalik ölü doğumdu o zamanda icmedim bu hamileligimdede ama bu ikinci gebeligim olana kadarki ictigim sigaranin haddi hesabi yok ha insan basina ne gelecegni bilmez ama iyiki icmemisim ölüm sebebine bi nebze olsa bunu bağlar kendimi yer bitirirdim yoksa elinden geleni yapmaya çalış nasilsa birakamiyorum deme sürekli birakmayi dene ..