busraakurt52 Kızlarr NST ‘de sancı cıkıyor bende hissediyorum ama alt muayyanede açıklık falan hiçbişey yok ikinci doğum bu sancıları falan unutmuşum ben doğuracağımı nasıl anlarım bir yardım edin🙈 ( ikinci doğum olacak ama ben ilkinide anlayamamıştım)
elifsen Açılınca doğuracan bacım nerdem çıkacak bebe :) suyun gelirse ve sancıların 5 dakika da bire düşerse bilki doğuruyorsun
busraakurt52 nursaritas açıkcası pek doğurasım yok🙈 mümkün olduğunda tetiklememeye çalışıyorum yanımda kalacak kişi hafta sonu gelecek çünkü o gelmeden doğururum diye korkuyorum🙈
nursaritas busraakurt52 benimde sancım vardı suyum vs yoktu açılma vardı aynı gün öğlen doğurmuştum ilk gebelikte simdi 2. Acemilikten beterim korkuyorum karnım yumuşadı 3 gündür tuhafım doğuracak gibi hissediyorum kendimi
busraakurt52 nursaritas benimde ilkinde hersey çok çabuk olmuştu ikincide bende sudan cıkmış balık gibiyim korkusu cok fazlaa🙈
Ruken34 nursaritas bende karnımın yumuşadıgini hisediyorum 40 hafta olcam doğum belirtisi mi ki acaba
Melek-Gundogdu Bizde 38+5 olduk gelse biran önce diye dua ediyorum. Doktorum pazartesi gel tetikliyeyim başlatalım dedi ama sezeryan döner diye gitmek istemiyorum.
nursaritas Melek-Gundogdu Beklemeye zamanınız var herhangi bir sağlık sorununuz yoksa bekleyin 1. Gebeliğim de kendiliğinden 40+3 te geldi kızım şimdi 2. Yi bekliyoruz 36+3
nursaritas Ruken34 doğum yaklaşınca karın aşağı iner ve yumuşar bağırsak hareketleri de bozulur ishal veya kabız oluruz