NovaVina_ Mercimeek benimde bat pazartesiydi hala gelen giden yok. Belirtimde yok. Erken gebelik testi de negatif cikti :( Cumaya kadar regl olmaz isem bir daha yapacagim galiba. Siz neden guvenmiyorsunuz erken gebelik testlerine ?
nesli5154 NovaVina_ yok güvenmemek değil yaptım kaset test negatif çıktı tek çizgi belirlendi yanı bilmiyorum bir kaç gün beklicem ona tekrar yaparım hayırlısı artık
Mercimeek NovaVina_ pozitif görmüştüm çok sevinmiştim kan verdim negatif ve öyle kırmızı çıktı ki anlatamam sıkma canını vardır zamanı :)
Izell nesli5154 ben 8 gün kala yapmistim normal gebelik testiydi pozitif çıktı ertesi gün hemen kaç verdim beta 800 çıkmıştı 🌸
Ozgeunuvar Benim hiç bir belirtim yoktu adetim de sadece 3 gün gecikmişti arada bi olurdu böyle gecikmeler ama içimden bi ses test yap dedi erken gebelik testi yaptım ve pozitif çıktı şimdi 25 haftalık olduk
nesli5154 NovaVina_ Seni merak ettim haber ver belki sen bana umut olursun inşallah güzel sonuçlar yazarsın
NovaVina_ Mercimeek cok tesekkur edeeim guzel dilekleriniz icin. Umut oluyorsunuz. Herkesin belirtisi, testte cikmasi cikmamasi farkli farkli gunlerdir gordugum. O yuzden kan gorunceye kadar umudumu kaybetmiyorum 🙈
NovaVina_ nesli5154 maalesef bugun gidemedim cesaret edemedim 🥹🙄 bir dfa kimyasal yasadim. Cuma kesin gidecegim ama regli olmazsam bir de gene test siparis ettim 🙈 Almanya da kan ve randevu sistemini henuz hic bilmiyorum
Tazeanne68 nesli5154 2 gün geçti gördüm ama normalde de geciktifi için üstüne düşmemiştim kramp girince suphelendim yapmıştım