Denizhilal Kbagci ilaya pek kullanışlı gibi gelmedi alya daha uygun ama sizin gönlünüzden ne geçerse o olsun bence
Meral_56 Kbagci ilaya kısa demişsiniz ama alya da 4 harfli😊 ben yanlış yazdiniz sandigim için ilaya ya oy verdim. Alya daha guzel ilaya dan.
_tuuggcce_ İlaya kulağa tuhaf geliyor. Çok bilinmediği için. Ben şöyle düşündüm, ilaya’ya şunu uzatabilir misin? aklıma gelen ilk şey bu oldu. Yani ilerde bu şekilde söylenecek ve değişik duracak bence cümleler hep. O yüzden Alya diyorum ☺️