xbebegimx 2 hafta once dogum yaptm gebelign son haftalari baslamisti elde uyusma karincalanma yasayan var mi bu durumu ne zaman geciyr acaba ya🥺
BoraRmysaEsndmr Bende de var şuan 37+3 ’üm. Doğum ile geçer dediler.El parmak uçlarım karincalaniyor. İnşallah en kısa zamanda geçer