Artununannesi Benim belirtiler çok erken başlamıştı diye doktorum 24.haftayı beklemeye gerek yok bariz ortada dedi. Emin olmak adına 19.haftada şeker yüklemesi yaptı ve tanı koyuldu. Meyvelere çok dikkat edin. Kırmızı meyveler tüketin. Pirinç,havuç,Muz,patates hiç yemeyin ağzıma bile sürmüyorum aylardır. Katı bir diyete rağmen 30.haftamda insüline başladım. Sizi korkutmak için demiyorum bunları. Bende öncesinde insülin direnci vardı sanırım o etkiledi beni. Eskiye dayanan şeker probleminiz yoksa güzel bir diyetle düzene girer.