Rfrshr Merhabalar, acaba sezaryen sonrası süt ne zaman geliyor kızlar? Çok geç gelmemesi için tecrübeli annelerimizden tavsiyeler alabilir miyim? 🙏
Merveyyyy Rfrshr rahat ol, gelecek mi gelmeyecek mi diye hiç düşünme akışına burak. Ben asla stres yapmadım çok rahattım ve sezeryan sonrası bebeğimi yanıma emzirmek için getirdiklerinde sütüm hemen gelmişti, 20 gün önce doğum yaptım
_tuuggcce_ Rfrshr merhaba, sezaryende hemen gelmiyor diye bir şey yok. Çoğu kişi öyle diyor ama şükür ki benim hemen geldi. Stres yapmaya da gerek yok acaba sütüm gelir mi falan diye kendinizi strese sokmayın sakın ☺️
Sevdayaz Rfrshr benim ilk doğjmumda hemen gelmişti daha oğlumu alır almaz😍 darısı bu doğumda başıma ve başınıza🌸
Selcen06 İlk günden de geliyor genelde ama miktarı az oluyor. Ben bestlak damla kullanmıştım. Sık sık sağmıştım 2. Günün sonunda ciddi sütüm geliyordu. Bol su içmekte önemli tabi. Birde herkesin süreci farklıdır. Sıkıntısız geçirin inşallah 😇
December Merveyyyy size bir soru sormak istiyorum bunu birkac kisiye daha sordum ama istediğim cevabı alamadım maalesef. 😁 Sezaryen olmussunuz oncelikle geçmiş olsun sağlıkla büyütün inşallah bebeğinizi ❤️ sezaryenden hemen sonra hamilelikle ilgili tüm rahatsızlar geciyor mu gercekten? Mesela karındaki baskı hissi çabuk yorulma siskinlikten patlama hissi vs. Cok merak ediyorum boyle kalcakmisim gibi hissediyorum korkuya kapılıyorum 😁
archerwoman December bana sormadınız ama doğumuma tam bir hafta var mide yannasından ölürken bunu düşünüyorken gördüm 😅ikinci sezaryen doğumuma hazırlanıyorum evet geçiyor sanki çok afedersiniz çok tuvaletiniz varmış 9 aydır yapmışsınız bitmiş gibi rahatlıyorsunuz mide yanması o karın gerginliği bıçak gibi kesiliyor 😄
archerwoman December benim vajinamda baskı oluyordu biraz yürüsem doğumdan sonra tamam dikişim var ama çok hafiflediğimi kuş gibi olduğumu hissetmiştim karnımda taşımaktan bıkmışım meğer tek kendi vücudumda tek olmayı çok özlemiştim muhtemelen bunda da öyle olacak 😁
miniklerinannesii00 archerwoman mide yanmasından feleğim şaştı 😃 20 haftalıkken başlamıştı beni mahvetti neyseki az kaldı ya😃
December archerwoman ya inanın şu an o kadar mutlu oluyorum ki yazdiklarinizi okurken 😁 33 haftalığım cok yorgun bıkmış bezmis ağırlıktan kendini kaldiramayan halsizlikten dusecek gibi yuruyen ara sira bebek gerinmesinden beli ayrılacak sekilde aglamamak icin kendimi zor tutan bi insan oldum karnım hep gergin zor yürüyorum bebek hareketleri artık yüzümden belli olur vaziyette bir de normalde bakımlı biriyimdir iyice saldım kendimi. İnsanlıktan çıktım sezaryen sonrası da boyle mi kalcam acaba diye ciddi ciddi düşünür oldum ilk hamileliğim hicbir bilgim yok sonrasi ile ilgili. Kuş gibi hafiflemek icin gün sayıyorum 😁