şehir hastanesinde tuğba yuvanç hüseyin oğuz yuvanç ikisde çok iyi ama ben randevu bulamadığım için ümit hastanesinde dilek ulusoya gidiyorum onun dışında güler yüzlü ilgili bi doktor bulamadım devlete gidipte hüseyin hoca gibi güler yüzlü bi insan bulmakta çok zor açıkcası işinin hakkını veren insan ama çok yoğunlar