NovaVina_ _Mother_ fazlasini vucut atiyor diye soylemisti doktorum baba. Depolanmiyor yani vucutta endiselenmeyin 🤗 ancak gene de iciniz rahat etmez ise. Danisin bence de doktorunuza
_Mother_ NovaVina_ aynen bende öyle biliyorum depolanmıyor ama burda bazı yorumları okudum bilgi kirliliğinden dolayı insan aklı karışıyor yarın sorim kendisine
_Mother_ NovaVina_ inşallah güzel haberler alırız yaa üzme kendini bende testte pozitif görünce bay ümitlenmiştim bugün kanda negatifi görmek aşırı üzdü beni yapacakta birşey yok tabi
NovaVina_ _Mother_ yarin kan vermeye gidecegim umutlu degilim ama bakalim. Guzel haberler aliriz umarim
Enas2365 emineepp bebek düşünüyorsanız hemen başlatacaktır doktorunuz. Ben 3 ay önceden folbiol kullanmaya başladım, hamile kalınca 12 haftaya kadar folidays kullandım.
Aytlkya Folik asitlerin içeriklerin hepsi aynı olduğunu düşünüyorum folactive kullanıyorum gebe olmadan önce de folbio kullandım
Cnscmrtplt emineepp ben elenatal 2 kullanıyorum hamile kalmak için de elenatal 1 i kullanmıştım tavsiye ederim