Bekarken regllerim çok düzenliydi, evlendiğimde doğum kontrol hapı kullanmaya başladım, 1sene sonunda hapı bıraktıktan sonra 2-3 ayda 1 regl olmaya başladım, doktor hiçbir sıkıntın yok 1 sene bekle, normal olarak dene olmazsa tedavi bakarız demişti, o 1 sene boyunca reglim düzelmedi ama son aylarda ovulasyon testi yaparak denedik ve tam son ayda umudumumu kaybetmişken güzel haberi aldık, yani doktor sıkıntı yok diyorsa ovulasyon testiyle demeyin derim, normalde reglden 2 hafta sonra yumurtlama olur ama mesela benim 1 aydan fazla geçmişti ovulasyon testinde pik görmem, umudunuzu kaybetmeyin