Arkadaşlar gebeliğimj öğrendiğim ilk günden doktorum sağlık ocağına gebelik kaydı yap demişti bende öyle yaptım ama 13 haftaya girdim ne aradılar ne sordular artık takip dedikleri şey nasıl bisey acaba ben mi gidip sorayım aranızda bilgisi olan varsa cevaplarsanız çok sevinirim .