Seymagrgn Kızlar12+4 üm adetime 3 gün var . Kasıklarımda inanılmaz sancı var. Adet doneminiz yaklasınca sizinde böyle oluyor mu?
strngy Ama bende 15+3 dün çok yoruldum kasığıma ağrı yürüdükçe girdi doktor normal dedi üşütme dedi benim ama enfeksiyonum var