Liyamm1 Gizend canim önermiyolar hiç formolsuz diyolar ama onun yerine olan madde daha çok zehirli.. en iysi dogum’u bekleyip 🙏🏻
Dodomom Gizend doğumdan sonra yaptırmayı düşünüyorum zaten saçımız hızlı üzüyor ve zararı var diye biliyorum
Filiz_1907 Hamileyken yaptırma bence ben normal zamanda yaptırdığımda bile kokusu çok ağır tıkıyor insanı