Tusse18 ben de geçen cumartesi oldum hiç acımadı diyebilirim korkulacak bi durum yok derin nefes alıp verin zaten doktorum anlattı eğer çok acırsa bana söylemen yeterli diye travmatik bi durum oluşmasın dedi çok şükür ki dirayetliyim çok hafif bir ağrı hissi sonrasında yok oldı anlık sinek ısırığı gibiydi