42Cey34 @"alynozds yalnız değiliz o zaman 🥲aynı . Bir sorun mu var sezeryan dedi , benimki daha belli değil diyip duruyor
alynozds Ankara-58 Ben ilaçla hamile kaldığım için maalesef iki tane büyük kistim var normal doğum yapamam hayati risk olabilirmiş olmasa bile doğumdan bir hafta sonra kistin temizlenmesi için ameliyat olman gerek dedi doktorum bende sezeryan olmak istediğimi söyledim
Ilba_34 Havva_aymiram 42Cey34 doktordan geldim herşeyi çok iyi çıktı çok şükür ama biraz tombiş bir hafta önden gidiyormuş doğum pozisyonunu almış kafası aşağıda dedi erken doğum riski yok rahim uzunluğu iyi dedi ayağını emiyordu ilk baktığımızda 😂😂 ağrılar içinde normal dedi gün içinde 8-10 kez kasılma ağrı olabilir dedi
Ankara-58 Ilba_34 cnm doğum pozisyonu almış olduğunu siz nasıl hissettiniz hareketlerini me taraftaydi
Havva_aymiram Ilba_34 binkere maşallah rabbim bı sancida kurtarsın vaktinde saatinde gelsn ins🥰boyu kilosu ne dedi Dr acaba
Ess23 30+5 geceleri arada kramp giriyor normalde huzursuz yatıyordum hep dönüyordum Vitamin ilacimi gece yatarken içiyorum o biraz güzel uyku çekmemi sağlıyor sağlıkla zamanında gelsin yavrucuklar
42Cey34 alynozds hakkında en hayırlısı en güzeli olsun inşallah benimde vardı kistlerim hiç bir şey olmaz inşallah sağlıkla huzurla mutlulukla kolaylıkla gelsin bebişlerimiz 💙
Ilba_34 Ankara-58 ayakları midemde hissediyordum yemek yerken tekmeliyordu o şekilde anladım döndüğünü
Ilba_34 Havva_aymiram amiiinn inşAllah çok geçe kalmaz çünkü 4 kilo civarında olabilir 40. Haftalarda dedi doktor şuan 42 cm 1780 gram bir hafta önde dedi gelişimi iri bebek dedi bakalım 🤦🏻♀️
Ilba_34 Havva_aymiram amin inşAllah sezeryandan korkuyorum 🫤 inşAllah sağlıkla normal doğum yaparız en güzeliyle