Asl_13 Kızlar 34+2gunlugum suyumun geldiğini hissettim idral değildi doktor anlamadı sumu idarlmi diye amnişure testi istedi bu testi yapan varmı nasıl oldu ve fiyatı ne kadar sadce medikalerde satılıyor diye biliyorum
Askcocuk Asl_13 bana devlette yapıldı korona testi gibi çubukla spekulumla rahimden suruntu aliniyo gebelik testi gibi hemen sonuç aliyosunuz
Askcocuk Asl_13 yok ben istanbul.sultangazi haseki acile yönlendirilmistim kendileri yaptılar dışarıdan almadım bi ücret odemedim
Ozr42 Bende devlette yaptırdım.Medicalcilerden aldık .980 tlydi arkadaşların dediği gibi yapılıyor ve hemen sonuç veriyor.