Ayy bende 25+2′deyim ilk defa bugün aşırı hareketli yerinde durmuyor sabahtan beri biraz dinlensin diye bekliyorum resmen 🤦🏽♀️ bence bazen hareketsiz olması kötü bir şey işaret etmez sonuçta uyuduğu zamanlar oluyor sırtı dönük olabilir günde en az 10 kere hareket etmesi gerekli demişti ebe ama hissedemediklerimiz oluyor haliyle