Kızlar merhaba 23 haftalık hamileyim ve kan pıhtılaşmama rahatsızlığım var doktorum doğum sırasında kan bulunduracaklarını söylediler hamilelik sürecinde sorun olmaz dedi. benim gibi bu hastalığı olan yada yakınında olan var mı nasıl bir süreçti ? Yada doğum sırasında bi sıkıntı oldu mu