Beyzanrkrkmz stok yapmayın. Her bez her bebeğe olmuyor ve kiloda çok önemli. Yanlış hatırlıyor olabilirim ama düz hesap ile yazacağım. Ben en başından beri sleepy kullanıyorum, memnunum öncelikle.
1 numara yaklaşık 200-230 o civar gitmişti sanırım. Sonra 2 numaraya geçtik, bu bi tık daha az gitti hatta elimde kalmıştı. 3 numarada aynı şekilde. 4 numara 96 adet falandı sanırım. Şu an 5 numara kullanıyoruz. 2,5 aylığız. Ama benim bebeğimin bacakları etli. Bu yüzden bu numarayı da kullanıyor olabiliriz. Doktorumuzda bu numara iyi sıkmıyor dedi. Ama aşağı yukarı bu şekildedir diye düşünüyorum. Siz stok yapmayın. Bittikçe alın. He bir de ne sıklıkla alt değiştirildiği de önemli. Ben her beslenme öncesi almaya çalışıyorum. Sadece artık geceleri rahatsız edecek boyutta olmadığı müddetçe değiştirmiyorum, uykusu bölünmesin diye ki geceleri benim bebeğim kaka yapmıyor