Bsrksc 8 haftalık hamileyim. İdrar yolu enfeksiyonu çıktı. Doktorum antibiyotik iğne verdi 3 tane. 1 tanesini bugün vurdurdum ama bacağımı hissetmiyorum. Acaba iyi mi gelecek yoksa bebeğe zararı olur mu bilemedim 🤷🏻♀️
strngy İnşallah iyi gelir canım banada toz veriyorlar içiyorum sadece 3 gün iyiyim sonra kötüyüm hatta benimde kasığıma bacağıma kramlar giriyor iğne gibi batıyor